Podcast

Home > Podcast

Podcast

Physio Inside Podcast

Podcast met Joost Adams en gasten over fysiotherapie. Verschillende onderwerpen worden besproken met meerdere gerenommeerde professoren en orthopeden in de Physio Inside Podcast series.

De eerste serie betreft het onderwerp 'Voorste kruisband revalidatie'. In zeven podcast afleveringen wordt de revalidatie na een voorste kruisband letsel besproken. Er worden twee afleveringen gewijd aan een interview met de wereldberoemde Prof. Dr. Freddie Fu uit Pittsburgh, onder andere orthopeed van Zlatan Ibrahimovic, Calvin Stengs, Myron Boadu. Daarnaast is er een gesprek met de orthopeden Duncan Meuffels (Erasmus MC) , Freerk Jonkers en Dirk Jan Hofstee (NWZ groep) en de sportfysiotherapeut Jos van Geffen (Fysiotherapie Adams).

In de tweede serie wordt het onderwerp 'Pijn' besproken. De eerste aflevering betreft een algemeen verhaal over pijn, welke soorten kennen we, wat versterkt of wat verminderd de pijn. In de overige afleveringen zijn er gesprekken met o.a. Peter O'Sullivan, Professor of Musculoskeletal Physiotherapy at Curtin University, Perth, Australia en Wim Dankaerts, Manueel Therapeut en Doctor in de Motorische Revalidatie en Kinesitherapie.

OVER FYSIOTHERAPIE ADAMS

Fysiotherapie Adams

In de praktijk van Fysiotherapie Adams in Alkmaar kunt u terecht voor professionele behandeling van uw lichamelijke klachten.

Wij zijn gespecaliseerd in sportfysiotherapie, manuele therapie en revalidatie na heup- of knieoperaties.